« 手すりの取り付け | Main | 李さんに会いました »

September 15, 2006

こども用便器

 JR大宮駅コンコース内の「だれでもトイレ(パブリックトイレ)」。

 通常の便器の隣りに、可愛らしいこども用の便器が設置されていました。階段が2段。お父さん、お母さんも、腰をかがめなくてすみますね。ちなみに、大人用の大便器も壁掛け式で掃除しやすくなっています。

 私だったら、タイルの色をもっとカラフルにしたけれど・・・

Img_1218便座の高さは約25cm

|

« 手すりの取り付け | Main | 李さんに会いました »

Comments

After I originally commented Ӏ seem to have clicked ߋn tҺe -Notify me when new comments aге adɗeɗ- ccheckbox and frօm now on еach time а commеnt is ɑdded I recieve 4 emails աith thе sɑmе сomment. Ιs there a means уoս aгe ɑble to remove me from that service? Thanks!

Posted by: fifty shades darker walmart free | June 12, 2014 at 08:58 AM

Hi colleagues, how is everything, and what you wish for to say on the topic of this post, in my view its truly remarkable designed for me.

Posted by: play minecraft games | March 25, 2014 at 12:11 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/17852/11906542

Listed below are links to weblogs that reference こども用便器:

« 手すりの取り付け | Main | 李さんに会いました »